1. Aqua/m - woda
2.Ignis - ogień
3.Clausum - zamykanie drzwi
4.Absconde - zaklęcie maskujące
5.Scutum - tarcza
6. Impedimentum - bariera
7.Igneus Procella - burza ognista
8.Domina excelsis! Domina omnipotentem! Audi clamorem parvulis. Revelare nobis bonum opus! Move nos ad ... - zaklęcie teleportujące
9.Repellere - odrzut
10.Levantes autem! - lewitacja
11.Morseum - zaklęcie śmiercionośne
12. Sanitas - zaklęcie uzdrawiające.
13. Parmandi - zaklęcie defensywne wzmacniające ściany, mury, budynki za pomocą magicznej bariery.
14. Explosio - wybuch
15. Exitium protectionis! - zaklęcie rozbrajające magiczne tarcze, mury, bariery.
16. Stup'e bit! - zaklęcie ogłuszające.
17.Fec'um memortu. - zaklęcie opanowujące umysł wroga. Na czas działania zaklęcie wróg pozostaje pod kontrolą rzucającego zaklęcie.
18. Icum! - zaklęcie zamrażające/ kula lodu.
19. VOCET TE ..........! MEUM DOMINE, DA MIHI POTESTATEM! - zaklęcie, dzięki któremu mag zostanie obdarzony mocą danego boga.
2.Ignis - ogień
3.Clausum - zamykanie drzwi
4.Absconde - zaklęcie maskujące
5.Scutum - tarcza
6. Impedimentum - bariera
7.Igneus Procella - burza ognista
8.Domina excelsis! Domina omnipotentem! Audi clamorem parvulis. Revelare nobis bonum opus! Move nos ad ... - zaklęcie teleportujące
9.Repellere - odrzut
10.Levantes autem! - lewitacja
11.Morseum - zaklęcie śmiercionośne
12. Sanitas - zaklęcie uzdrawiające.
13. Parmandi - zaklęcie defensywne wzmacniające ściany, mury, budynki za pomocą magicznej bariery.
14. Explosio - wybuch
15. Exitium protectionis! - zaklęcie rozbrajające magiczne tarcze, mury, bariery.
16. Stup'e bit! - zaklęcie ogłuszające.
17.Fec'um memortu. - zaklęcie opanowujące umysł wroga. Na czas działania zaklęcie wróg pozostaje pod kontrolą rzucającego zaklęcie.
18. Icum! - zaklęcie zamrażające/ kula lodu.
19. VOCET TE ..........! MEUM DOMINE, DA MIHI POTESTATEM! - zaklęcie, dzięki któremu mag zostanie obdarzony mocą danego boga.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz